על מנת להרשים את הבוס והקולגות שלך, אתה צריך לוודא שאתה בטופ של המשחק שלך.
חלק מהדרכים שבהן אתה יכול לעשות זאת היא על ידי היותך מאזין טוב, שאילת שאלות טובות ויכולת להפגין אמפתיה.
אחת הדרכים לגלות אמפתיה היא על ידי התחשבות במה שהאדם השני מרגיש. זה יעזור להם להרגיש פחות לחוצים ויותר נוח סביבך.
ישנן דרכים רבות בהן תוכל להרשים את הבוס והקולגות בעבודה. אבל הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שאתה עושה את המיטב ולנסות תמיד ללמוד יותר על העבודה שלך.
אחת הדרכים להרשים את הבוס או הקולגות שלך היא להיות מאזין טוב. אתה צריך גם להיות מסוגל לתקשר איתם ביעילות, להיות מסוגל לספק משוב בונה, ולבקש תמיד עזרה בעת הצורך.
דרך נוספת להרשים אנשים בעבודה היא להיות מומחה במשהו ספציפי. לדוגמה, אם אתה איש מכירות, חשוב לדעת איך המוצר של החברה עובד כדי שתוכל למכור אותו טוב יותר.
לדעת להרשים בעבודה זה חשוב מאוד וזה חלק בלתי נפרד ממי שרוצה לדעת איך להתקדם בעבודה בצורה הטובה ביותר.
הצעד הראשון להרשים את הבוס שלך הוא להיות מסוגל לחשוב על הרגליים. זה אומר להיות מסוגל להמציא פתרונות במהירות, ולאחר מכן לבצע אותם.
ישנן דרכים רבות בהן תוכל להרשים את הבוס שלך במהלך פגישה:
– אתה יכול ליצור קשר רלוונטי עם מה שהבוס מדבר עליו. לדוגמה, אם הבוס מזכיר שהוא רוצה שיותר אנשים בחברה ייקחו בעלות על המשימות שלהם, אתה יכול לומר "אני מבין למה אתה מתכוון בלקיחת בעלות – ראיתי שחברי הצוות שלי לוקחים על עצמם יותר אחריות ואני חושב שזה היה נהדר למורל".
– אתה יכול לשאול שאלות על הפגישה או איך הדברים מתנהלים בעבודה. זה משאיר את השיחה זורמת ומראה שאתה מתעניין במה שקורה בעבודה.
איך להרשים את הבוס בעבודה?
כאשר אתה מנסה להרשים את הבוס שלך, חשוב להבין מה גורם להם לתקתק. זה המקום שבו אתה צריך להתמקד בשלושת ההיבטים החשובים ביותר של הבוס שלך: החוזקות שלהם, החולשות שלהם, וכיצד הם אוהבים להיות מנוהלים.
בוסים הם בדרך כלל אנשים עסוקים. יש להם הרבה עבודה לעשות והם צריכים אנשים שיכולים לעזור להם. כאן נכנס לתפקיד התפקיד של עוזר טוב.
ישנן דרכים רבות להרשים את הבוס בעבודה. חלק מאלה כוללים:
– הכרה בעבודתם כאשר הם מזכירים זאת בפגישה או במייל
– ביצוע המשימות שלך ביעילות ובזמן
– לא לנצל את הזמן שלהם על ידי בקשת עבודה נוספת או שיחות אישיות יותר מדי
כדי להרשים את הבוס שלך, אתה צריך להיות מסוגל לנהל איתו או איתה שיחה. אתה צריך להיות מסוגל לשאול שאלות ולהביע את דעותיך באופן שיגרום להם לרצות להקשיב ולקחת אותן בחשבון.
ישנן דרכים רבות שבהן אתה יכול לעשות זאת, אבל החשוב ביותר הוא להיות אמיתי. אל תגידו רק מה שהם רוצים לשמוע, תגידו מה שהם צריכים לשמוע.