השתלת שיער

כל מה שאתם צריכים לדעת על השתלת שיער מאת המומחים של Notnim Barosh.

השתלת שיער היא הליך כירורגי המשמש לשיקום השיער על ראשו של אדם. ההליך נעשה על ידי השתלת רקמה נושאת שיער מהחלק האחורי של הראש לאזורים קירחים בקרקפת.

ישנן סיבות רבות ושונות מדוע אנשים עוברים הליך זה. אלה כוללים, בין היתר, מצבים גנטיים כמו התקרחות, התקרחות עקב מחלה או פציעה ונשירת שיער עקב כימותרפיה.

הסיבה השכיחה ביותר לעבור השתלת שיער היא התקרחות גברית אצל גברים והתקרחות נשית אצל נשים.

מאיזה גיל אפשר לעבור השתלת שיער?

השאלה מתי לעבור השתלת שיער היא לא שאלה טריוויאלית. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון לפני שמחליטים מתי הזמן הטוב ביותר עבורך לבצע את ההליך. חלק מהגורמים הללו הם הגיל שלך, סוג העור שלך וכמות השיער שיש לך כרגע על הראש.

אם אתה בתחילת שנות העשרים או שנות העשרה המאוחרות שלך, עליך להמתין כחמש שנים לפני שתעבור הליך השתלת שיער. אם הינך בשנות השלושים או הארבעים לחייך, מומלץ להמתין עד לאחר גיל 25.

בעבר, ניתוח השתלת שיער היה זמין רק לאנשים שאיבדו את שיערם עקב התקרחות. אבל עם התקדמות הטכנולוגיה, יש כיום יותר אפשרויות עבור אנשים עם סוגים שונים של נשירת שיער.

מגבלת הגיל לעבור השתלת שיער אינה קבועה ותלויה במידת הפגיעה בשיער הטבעי שלך. באופן כללי, עדיף להמתין עד גיל 25 לפחות לפני ביצוע ניתוח מסוג זה.

סוגי השתלות שיער

השתלת שיער היא תהליך כירורגי שניתן להשתמש בו לשיקום שיער בקרקפת. זה נעשה בדרך כלל כדי לטפל בהתקרחות או נשירת שיער עקב פציעה, כימותרפיה, התקרחות אראטה ומצבים רפואיים אחרים.

ישנם שני סוגים של השתלות שיער:

השתלת יחידת זקיקים (FUT) היא הסוג הנפוץ ביותר של השתלת שיער. זה כרוך בנטילת רצועת עור קטנה מהחלק האחורי של הראש, הסרת זקיקי השיער ואז הכנסתם מחדש לאזורים קירחים.

קצירת רצועות היא טכניקה מתקדמת יותר שזמינה רק לבעלי שיער צפוף מאוד באזור המיועד להשתלה. הרצועה נלקחת בחלק התחתון והחלק העליון של הקרקפת שלך, ומשאירה אחריה רצועה דקה של רקמת קרקפת שהופשטה מהשורשים.

המטרה בשתי הטכניקות היא להחליף שיער שאבד או פגום בשיער חדש בריא.

מקומות בראש בהם ניתן לבצע השתלת שיער

השתלת שיער היא הליך כירורגי הכולל השתלת זקיקי שיער מאזור אחד בגוף לאחר. זה נעשה לעתים קרובות כדי לטפל בהתקרחות או נשירת שיער עקב התקרחות, צלקות או סיבות אחרות.

האזורים בראש שבהם ניתן לבצע השתלת שיער הם כדלקמן:

– קרקפת – קרקפת חזיתית – קרקפת טמפורלית – מאחורי אוזניים ומלפני אוזניים בחלק העליון והאחורי של הראש בהתאמה.

תוכן עניינים

מה היתרונות של טיפול זוגי בזום?

בעולם המודרני, הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, כולל בתחום בריאות הנפש. טיפול זוגי בזום התגלה ככלי פופולרי עבור זוגות המעוניינים לטפל בבעיות שלהם מרחוק.

יקטרינה איוונוב 2

יקטרינה איוונוב, אחת הדוגמניות והמגששות המצליחות ביותר בתעשיית האופנה, חולקת את התובנות שלה לגבי בניית קריירה מצליחה בדוגמנות. 

תחילת העבודה: איך לעשות את הפריצה בדוגמנות? הסודות של יקטרינה איוונוב יקטרינה איוונוב מביאה את כל מה שצריכים לדעת על הדרך המורכבת בעולם הדוגמנות. יציאה

חלום על תאונת דרכים

חלום על תאונת דרכים

חלום על תאונת דרכים הוא נושא נפוץ בחוויות שינה, הקשור לעתים קרובות לחרדה או לפחד. מאמר זה בוחן את המשמעויות הפסיכולוגיות, התרבותיות והסמליות של חלומות

דילוג לתוכן